Categories

Lista firmelor de IT din Craiova

emag.ro

M-am gandit ca ar fi util sa fac o lista cu firmele ce activeaza in sectorul IT din Craiova, in domeniul productiei de software. Nu sunt incluse in aceasta lista firmele care fac vanzare/distributie de produse IT (componente hardware sau licente pentru soft dezvoltat de altii) sau web hosting.
Eu am adaugat firmele pe care le cunosc dar sunt convins ca mai sunt si altele, asa ca va rog sa ma completati. Puteti, si chiar va rog, sa spuneti parerile voastre despre aceste firme (conditii de lucru, atmosfera, multumiri, nemultumiri etc) sau sa puneti intrebari legate de acestea. Spor la comentat!

Precizari:

  1. Firmele sunt ordonate alfabetic
  2. Numarul de angajati este aproximativ si include doar persoanele care lucreaza la filialele din Craiova
  3. Ultima actualizare a listei: 24.11.2016

Comentarii

  1. dmeggy Sep 30, 2008

    kepler 15 pers
    muse 50 pers

    alte firme nu mai stiu

    Raspunde
  2. Freeman Oct 3, 2008

    Mica erata: DataStorage e de fapt StarStorage. Cred ca prima e firma din BUcuresti si a 2-a e filiala din Craiova sau ceva de genul asta.

    Raspunde
  3. Doiu' Oct 20, 2008

    santech – 7 parca

    Raspunde
  4. Virgil Oct 20, 2008

    din cate am gasit pe net, santech nu dezvolta software. sunt doar distribuitori de produse hardware si software. am dreptate?

    Raspunde
  5. me Oct 28, 2008

    Salut,
    Pentru Ubisoft, numarul este 13(yeah, lucky number 😛 ). Bine acest numar probabil va creste cu cativa destul de curand, dar doar ca sa stii, cand a pornit firma erau 13 din prima zi. Probabil tu i-ai numarat pe cei din poza 😉

    Raspunde
  6. Virgil Oct 28, 2008

    Nu i-am numarat, stiam ca Mihai nu lucreaza in Craiova desi aparea in poza. Eu auzisem de la cineva care lucreaza acolo ca sunt 11. Mersi de info.

    Raspunde
  7. butters Dec 25, 2008

    La NetRom sunt ~90 angajati, in decembrie 🙂

    Raspunde
  8. Virgil Dec 25, 2008

    Se pare ca NetRom are cei mai multi angajati 🙂
    E bine ca in IT continua sa creasca numarul de angajati, in ciuda crizei asteia de care aud peste tot.

    Mersi de info si Craciun fericit!

    Raspunde
  9. Valentina Jan 12, 2009

    Buna Virgil,

    Multumesc pentru lista, pentru mine este foarte utila.
    Ai uitat sa ii treci pe cei de la Pirelli, care in Craiova au un birou pe help desk si programare cu un numar aproape la fel de impresionant cu Netrom. Nu si la salarii la fel de impresionant, insa merita mentionat, cred.
    Probabil ca ai colegi care lucreaza acolo si pot sa iti dea mai multe detalii.
    Ar fi interesant daca in loc de lista ai face un top cu ei… sa stim si noi cum sa ii cotam.
    Merci inca o data.

    Raspunde
    • Claudiu Mar 16, 2014

      Cam pe unde se invart salariile la Pirelli? Si la orice alte companii listate aici?

      Multumesc mult!

      Raspunde
  10. Virgil Jan 12, 2009

    Nu stiam ca Pirelli are birou in Craiova, stiam doar de Slatina. O sa ma interesez si o sa ii adaug.

    Cat despre top, eu as face dar pana acum nu pot face decat dupa numarul de angajati si nu are rost.

    Raspunde
  11. Freeman Jan 20, 2009

    Siveco Romania… down to 13.

    In caz ca vrei sa pastrezi lista cat de cat la zi.

    Raspunde
  12. Virgil Jan 20, 2009

    13, lucky number 😀

    Raspunde
  13. nemo Jan 30, 2009

    Siveco Romania up to 14

    Raspunde
  14. Virgil Jan 30, 2009

    Updated

    Raspunde
  15. serban Mar 18, 2009
  16. Virgil Mar 18, 2009

    @serban: mai zi si tu ceva informatii, macar numarul de angajati

    Raspunde
  17. nemo Apr 21, 2009

    Cred ca ar fi utila si o enuntare a genului de produse pe care le dezvolta fiecare firma(domeniul pe care este axata: web, embedded, single-product, etc). De ex, Siveco: aplicatii web in cea mai mare parte.

    Raspunde
  18. Serban Apr 30, 2009

    Salve,

    Felicitari pentru lista! Sunt mandru din 2 motive. Unul ar fi faptul ca sunt din Craiova si EXISTA firme de software de calitate contrar asteptarilor multora. Exista multi programatori de calitate, insa nu sunt valorificati cum trebuie local (nu generalizez). Si doi, Caphyon si SyncRO sunt clientii companiei unde lucrez acum. So double damage! GG!

    Raspunde
  19. Virgil Apr 30, 2009

    @Serban: Multumesc! Firmele mari de software din Craiova nu sunt cunoscute prea bine nici la nivel local, ce sa mai zicem de national. Asta se datoreaza in primul rand faptului ca lucreaza in principal pentru clienti de afara.
    Oricum, asta conteaza mai putin. Important este sa aiba de lucru si sa scoata softuri de calitate!

    Raspunde
  20. freeman Aug 31, 2009

    sintec media

    Raspunde
  21. freeman Aug 31, 2009

    oh, si la caphyon insearca caphyon.com ca .ro duce intr-un blog 😀

    Raspunde
  22. Virgil Sep 7, 2009

    @freeman: Am actualizat lista. Thanks!

    Raspunde
  23. ValsiS.ro Sep 11, 2009

    din cate stiu eu si FastWeb este tot din Craiova

    Raspunde
  24. Virgil Sep 11, 2009

    @ValsiS: Lista contine doar firme care dezvolta software iar FastWeb nu se incadreaza in categoria asta. O sa modific un pic textul ca sa reflecte mai bine aceasta idee.

    Raspunde
  25. Freeman Oct 13, 2009

    Siveco – 12 angajati.

    Raspunde
  26. Freeman Oct 22, 2009

    Caphyon – 30 angajati

    Raspunde
  27. ValsiS.ro Nov 4, 2009

    Softexpert Mobility firma asta ai uitato 😉 http://www.soft-expert.com/ro/about_us.php

    uite si un articol despre aceasta firma : http://www.capital.ro/articol/soft-made-in-craiova-pentru-industria-farma-111703.html

    Raspunde
  28. Vali Nov 17, 2009

    Ar mai fi una: Redline Comunications. Are aproximativ 20 angajati (daca stie cineva mai exact sa ma corecteze).

    Raspunde
  29. Virgil Nov 18, 2009

    @ValsiS & @Vali: Nu auzisem de firmele astea până acum. Le-am adăugat în listă, mulţumesc!

    Raspunde
  30. Ana Dec 10, 2009

    Buna, Valentina are dreptate. Pirelli are departament de IT in Craiova si sunt aproximativ 90 de angajati.
    Ar trebui mentionat 🙂

    Raspunde
    • Virgil Dec 10, 2009

      Mulţumesc, uitasem întradevăr de Pirelli. I-am adăugat în listă.

      Raspunde
  31. Nicu Dec 27, 2009

    Nu cred ca Ubisoft mai are 13 angajati.Cred ca au cam 9 acuma.

    Raspunde
    • mihnea Dec 27, 2009

      De fapt, la ubisoft sunt “cam” 18 :). Ai informatii eronate, imi pare rau.

      Raspunde
  32. Nicu Dec 27, 2009

    Si la StarStorage peste jumate sunt testeri.Au cam 15 programatori si 30 de testeri.La ItSix cam 40 dintre angajati sunt testeri.

    Raspunde
    • Marius Jan 5, 2010

      La Star Storage Craiova sunt peste 20 de programatori si in jur de 15 testeri.

      Raspunde
    • Corectie Jan 21, 2010

      Dezinformat din nou. La IT6 nu sunt 40 de testeri.

      Raspunde
      • Nicu Feb 3, 2010

        Ai dreptate..Mai sunt 3 sefi in craiova, cativa pe afara.Mai sunt vreo 5 personal auxiliar:contabila,inspector itm, ajutor de contabil,profesoara de engleza etc.

        Raspunde
    • Virgil Jan 22, 2010

      Netrom exista in lista de la inceput. Ce-i drept, observ ca au schimat site-ul.

      Raspunde
  33. Lavinia Jan 25, 2010

    Buna ziua
    Ar trebui sa adaugati la fiecare firma din lista si adresa din Craiova sau niste date de contact din Craiova.
    Multumesc.

    Raspunde
    • Virgil Jan 26, 2010

      Aproape toate firmele au link catre site-ul oficial unde se gasesc datele de contact. Din aceasta cauza nu am considerat ca este necesar sa le copiez si aici.

      Raspunde
  34. Freeman Jan 26, 2010

    Cred ca ar fi util sa incercam un clasament al firmelor de mai sus in functie de reputatie. Si cand zic reputatie ma refer strict la criterii profesionale.

    … mai greu de cuantificat insa.

    Raspunde
    • Virgil Jan 26, 2010

      E dificil de realizat acel clasament. Uita-te la lista asta unde majoritatea vorbeste doar de firme noi si numarul de angajati.

      Eu ma gandeam sa adaugam posibilitatea de a acorda un rating firmelor folosind note, stele, nu conteaza. Cred ca ar prinde.

      Raspunde
  35. Anonymus Feb 13, 2010

    Caphyon – o firma de ratati!!!!!

    Raspunde
  36. Anonymus Feb 13, 2010

    Imbecili si ratati oameni ca la Caphyon nu exista in Craiova!!!
    Atentie ce va spun, sa nu cumva sa ajungeti acolo!!!!

    Raspunde
    • Virgil Feb 13, 2010

      Comentariile anonime si neargumentate nu au nici o valoare, cel putin pentru mine. Ne spui si noua de ce ai parerea asta despre Caphyon?

      Raspunde
  37. Gicu Mar 1, 2010

    La Siveco Craiova au mai ramas 7.

    Raspunde
  38. Narcis Mar 15, 2010

    Buna ziua,
    Va rog,daca aveti informatii despre adresele firmelor de mai sus.
    Multumesc.

    Raspunde
    • Virgil Mar 15, 2010

      Cu exceptia Netdania (sediul pe Carol I, la numarul 84), fiecare firma are link catre site-ul oficial. Vezi acolo informatiile de contact.

      Raspunde
  39. Gicu Mar 19, 2010

    Siveco Craiova – au mai ramas 5.

    Raspunde
  40. Olivia Mar 26, 2010

    Fastweb faceau si ei site-uri web, dar aveau un singur angajat pentru asta(cand am lucrat ei la ei)

    Raspunde
  41. Gicu Apr 8, 2010

    Siveco Craiova – au mai ramas 4.

    Raspunde
  42. Narcis Apr 12, 2010

    Salut din nou.
    Ma interesez de ceva timp de costul unui proiect in domeniul site-urilor de socializare.Nu stiu cam ce costuri implica.Daca m-ati putea sfatui.
    Multumesc.

    Raspunde
  43. Nicu Apr 29, 2010

    Ubisoft tocmai a desfiintat echipa de Iphone si ia mutat pe PC, adica sefi la Bucuresti.Sefu Iphone stie de ce 🙂

    Raspunde
    • Gigel Apr 29, 2010

      Mah, tu cred ca ai informatii din interior, ca prea vad ca esti la curent cu tot ce misca la Ubi 🙂

      Raspunde
  44. Paulie May 9, 2010

    Multumesc pentru lista, pentru mine este foarte utila.Ai uitat sa ii treci pe cei de la Pirelli, care in Craiova au un birou pe help desk si programare cu un numar aproape la fel de impresionant cu Netrom. Nu si la salarii la fel de impresionant, insa merita mentionat, cred.Probabil ca ai colegi care lucreaza acolo si pot sa iti dea mai multe detalii.Ar fi interesant daca in loc de lista ai face un top cu ei… sa stim si noi cum sa ii cotam.Merci inca o data.
    +1

    Raspunde
  45. dan May 14, 2010

    Sunt curios daca vreuna din firme primeste interni studenti. Nu pt evitarea practicii din scoala, ci pt a premerge angajarea.

    Mersi!

    Raspunde
    • asarpe May 31, 2010

      IntegralIT stiu ca mai angaja stundeti in an terminal. Chestia asta sunt mai mult decat convins ca nu era formalizata sub numele de Intern dar… la noi oricum notiunea nu prea e asa practicata.

      Poti incerca acolo.

      Raspunde
  46. Costi Jun 10, 2010

    Dar oameni cu experienta mai angajeaza careva, ca stau de un an acasa si nu gasesc nimic de lucru?

    Raspunde
  47. Costi Jul 6, 2010

    Se duce de rapa si IT-ul in Craiova!
    Redline Communications se restructureaza la mai putin de 10 oameni si filiala din Bucuresti este desfiintata!

    Raspunde
  48. Virgil Jul 6, 2010

    Eu stiam ca Redline se inchide si in Craiova. Oricum, faptul ca se restructureaza/inchide o firma relativ mica nu inseamna ca se duce de rapa IT-ul.

    Raspunde
  49. mihnea Jul 6, 2010

    Ubisoft – 20 in Craiova

    Raspunde
  50. pheonix Jul 25, 2010

    @Costi, oameni cu experienta pe C++ sau Java angajeaza Caphyon. Vezi aici

    Raspunde
    • Costi Aug 3, 2010

      Aaaa, de Caphyon am auzit foarte multe lucruri necurate. Au dat multi oameni afara, printre care si un prieten de-al meu care nu mi-a recomandat sa ma duc acolo, fiindca cica e o firma de doi bani. Firme gen Netrom sau ITSix sau CS Romania daca stiti ca mai angajeaza, cu toate ca situatia economica de acum nu prea ne da mari sperante. Am colegi/prieteni si de la Redline care isi cauta de munca.

      Raspunde
      • Nicu Aug 10, 2010

        Costi nu-ti recomand ItSex, e tot o firma de 2 bani care da oamenii afara.Daca esti fomist rau du-te acolo.Sunt o firma de 2 bani pentru ca au proiecte de 2 bani

        Raspunde
        • Helifax Aug 10, 2010

          Eu am lucrat la Redline. Ne-au tinut atat timp cat le-a convenit lor (cica pe durata desfasurarii proiectuilui),dupa care pa pa. Sunt 2 motive pentru care o firma te da afara :
          1. Ca nu esti performant – aici este foarte discutabil.
          2. Cand nu mai au bani sau se gandesc ca deja cheltuie prea mult si ca s-ar putea lipsi de tine.

          De cele mai multe ori e cazul 2. Acum vreau sa stiu si eu motive din ce cauza cei de la Caphyon sau ITSix dau afara? ca nu te descurci sau ca fac restructurari ?

          Raspunde
          • asarpe Aug 10, 2010

            Restructurari nu se fac.

          • Nicu Aug 22, 2010

            Da sigur Asarpe nimeni nu face restructurari doar dau din cand in cand afara paia neperformanti o data la 6 luni cand se termina proiectele.Stai sa te dea pe tine afara sa vezi ce o sa urli tu,desi cred ca ai mai fost matale dat afara.Cert e ca firmele din craiova sunt de 2 lei.Cred ca majoritatea clientilor lor sunt de pe RentACoder.Se angajeaza sa faca proiecte complexe pe 2 lei si dupaia isi dau seama ca sunt niste prosti.Fratilor mai bine va faceti firma voastra si lucrati singuri decat pentru sacalii de Craiova ce s cam prosti si incuiati.Pentru un salariu mizer o sa munciti ca sclavii pe plantatii la firmele din Craiova.As vrea sa vad si eu un client serios al unei firme de programare, nu doar clientii- firme aia de 2 lei din US si Europa ce sug bani de la guvernele lor si fac proiecte bune de aruncat la cosh.E incredibil de proiecte proaste pot sa iasa din firmele noastre de renume. 😛

          • asarpe Aug 23, 2010

            Nicu, imi pari putin frustrat.
            Nu zic ca nu ai drepate in unele aspecte, firme de 2 lei sunt in orice oras/tara, dar faptul ca generalizezi asa usor e putin deranjant si da dovada de o lipsa serioasa de maturitate din partea ta.
            Cu foarte putina bunavointa si un strop de interes ai fi aflat ca in Craiova sunt companii vechi cu clienti precum AIRBUS, SONY, DELL, FERARRI, THALES si multi altii.

            P.S. Un sfat pentru viitor: argumentele, daca nu-s constructive si pertinente, sunt inutile si demne de ignorat.

        • pheonix Aug 23, 2010

          @Nicu, tin sa te informez ca situatia nu e chiar asa grava precum spui. Dupa cum vezi, chiar pe perioada de criza, firmele au ramas in picioare si unele se descurca chiar binisor. Pe de alta parte, oamenii buni isi pot gasi oricand de lucru. Si btw, @asarpe e dintre cei care-si pot oricand gasi de lucru, si nici nu-l da nimeni afara, ca se pricepe la ce face.
          Daca ai argumente sa-ti sustii parerile, atunci prezinta-le, dar fara argumente nu-i frumos sa arunci cu noroi in stanga si-n dreapta.

          Raspunde
          • Nicu Aug 29, 2010

            Problema e modul de functionare al firmelor din craiova.Pentru inceput multe sunt doar sucursale.Apoi majoritatea dau aceleasi teste la toti candidatii ceea ce e stupid.Iei testele de la altul care s a angajat si treci cu brio.Apoi e vorba de colegi.Multi dintre ei au fost slabi in facultate.Angajarile se fac ca pe strada:cautam programatori pentru proiecte la munca cu ziua.Rar se aduce unul cu experienta pentru ca se prefera sa plateasca putin.Inca supravietuiesc firmele corect dar avand in vedere ca nu s nici 20 si au un total de vreo 400 de angajati la ele cu tot cu femei de servici desi nu sunt scutiti de taxe mie personal mi se pare o gluma proasta situatia acestor firme ce supravietuiesc recesiunii.

        • Costi Aug 31, 2010

          Impartasesc si eu aceeasi idee ca si Nicu, firmele de soft din Craiova sunt de rahat. Angajeaza oameni fara experienta – studenti, dar care au pile, cunosc multe cazuri de-astea, mai ales la CS Romania, dar si Netrom. Daca nu ai pile, ai sanse foarte mici sa ajungi acolo, mai ales in ziua de azi cu criza asta. Facultatea de Mate-Info, dar si cea de Automatica din Craiova nu pregatesc studenti la nivelul cerintelor pietei muncii. Mai “rasarite” pot spune ca in tara avem facultatea de Info din Iasi, cea din Cluj si cele din Bucuresti si Brasov. In rest si celelalte facultati din tara sunt muuult sub nivelul pietei muncii. Daca vrei cu adevarat sa lucrezi intr-o firma de soft buna trebuie sa te duci in Bucuresti. Acolo sunt mai mult de jumatate din firmele de software din tara. Dar ca sa ajungi in Bucuresti trebuie sa ai multe cunostinte si sa fi lucrat 2 sau 3 ani.

          Raspunde
          • Cristi Trohin Sep 24, 2010

            Caphyon angajeaza oricand programatori cu experienta cat si studenti atata timp cat au potential si se tin de treaba.

      • Cristi Trohin Sep 24, 2010

        Eu lucrez la Caphyon din 2004 si pot sa iti spun ca pana acum a fost dat afara un singur om. Au mai fost si altii potentiali angajati care nu au reusit sa treaca de perioada de proba. Daca prietenul tau care ti-a spus ca a fost dat afara se numeste cumva Costache, atunci trebuie sa stii despre el ca nu a trecut de perioada de proba, si anume 1 luna pe vremea cand a venit el la noi. Daca cumva vorbesti de altcineva, sunt si eu curios de cine este vorba, pentru ca numai un singur om a fost dat afara de la noi, si acela a fost concediat pentru ca in ultimele 6 luni nu a facut efectiv nimic, ci doar a venit si a stat 8 ore in fata calculatorului.

        Raspunde
  51. Shni Aug 4, 2010

    Star Storage are acum 18 programatori,1 web designer si 11 testeri.

    Raspunde
  52. Costi Aug 11, 2010

    Va rog frumos detaliile despre firmele din Craiova scrieti-le aici:
    http://www.desprefirme.com/
    ca sa stie lumea de ce firmele dau oameni afara, de ce e mai bine la o firma sau la alta, etc.

    Raspunde
  53. Costi Aug 11, 2010

    Apropo de Netrom, am vazut pe site-ul lor ca au ajuns la 115 angajati. Cred ca sunt singurii din Craiova care au peste suta de angajati.

    Raspunde
    • Geo Aug 29, 2010

      Problema e ca aia angajeaza pe posturi de programatori oameni fara studii de profil si experienta.Ca sa lucrezi ca doctor iti trebuie facultate, dar ca sa lucrezi ca programator nu ti trebuie nimic.E ca la reparatorii de televizoare.Trebuie doar sa fi talentat.De-aia ies niste softuri din firmele astea de ti plang copii

      Raspunde
  54. dani Aug 17, 2010

    oameni fara experienta (studenti sau proaspat absolventi) mai angajeaza cineva?

    Raspunde
    • Virgil Aug 18, 2010

      Majoritatea firmelor din lista au pe site o sectiune de cariere unde poti vedea ce posturi au disponibile. Pe langa asta, iti recomand sa le trimiti un mail cu un CV pentru ca cineva il va citi si oricum nu ai nimic de pierdut.

      Raspunde
    • Cristi Trohin Sep 24, 2010

      Caphyon angajeaza si studenti si programatori cu experienta.

      http://www.caphyon.com/careers.html

      Raspunde
      • A. Oct 25, 2010

        @Cristi Trohin: ok, caphyon angajeaza studenti, dar ce asteapta de la ei? am facut teme/proiecte mici pentru scoala, dar si pt amuzament propriu. Nu am aplicatii serioase la portofoliu, dar imi doresc sa lucrez in domeniul asta.

        Raspunde
  55. mihnescu Aug 29, 2010

    @nicu, @geo – eu sunt de parere ca problema e ca firmele angajeaza oameni cu diploma si fara experienta. Nu stiu, dar poate unii dintre voi supraapreciati ceea ce se invata in facultatile de profil din Craiova. Eu nu zic ca e o prostie sa faci o facultate de specialitate, orice e mai bun decat nimic …. dar nu va bazati doar pe ce invatati in facultate. Pentru ca hai sa fim seriosi, se cere ultra-putin (folositor) de la un student in facultatea noastra, se impune a se invata enorm de mult lucruri generale dar minimal folositoare iar majoritatea profesorilor de abia se implica (am spus majoritatea pentru ca mai sunt exceptii).
    In schimb, daca profesorul te trateaza in felul urmator cand te duci la restanta “Pai de ce mai vi tu mai la examen, ca oricum esti destept, ce-ti trebuie tie diploma”, cand ii spui ca la examen nu ai venit ca te-ai concentrat pe munca.
    Din ce am observat, problema in orasul nostru, si chiar si in Bucuresti (si te pot subscrie aici Geo referitor la testele alea de le stiu toti) este si slaba pregatire si interesul scazut a departamentelor de resurse umane. De multe ori NU se ia omul bun pt job ci acela care se incadreaza (pe hartie) in parametrii grilei.

    Raspunde
    • mihnescu Aug 29, 2010

      scuze, o mica greseala …. am vrut sa spun ca-l subscriu pe Nicu ca spuneam de testele pe care le stiu toti 😯

      Raspunde
  56. Costi Aug 31, 2010

    Si va rog inca o data, detaliile despre firmele de IT din Craiova scrieti-le si aici:
    http://www.desprefirme.com/

    Raspunde
  57. Virgil Aug 31, 2010

    Fiecare are dreptul la o opinie indiferent daca sunt sau nu de acord cu ea, insa mi se pare ca se spun multe aberatii in ultimele comentarii si sunt prea multe generalizari.

    Din experienta mea, agajarile in firme se fac in doua moduri:
    1. anunt pe site-ul propriu si pe site-urile de job-uri
    2. recomandari din partea angajatilor, care le fac garantand practic pentru persoana respectiva.

    Indiferent de modalitatea prin care o persoana ajunge la firma, ea este intevievata si se decide daca este sau nu potrivita pentru job-ul respectiv. Daca voi considerati ca astea sunt angajari “pe pile” gresiti grav din punctul meu de vedere.

    Nu se asteapta nimeni ca un absolvent de facultate sa fie vreun expert. Pentru asta exista cursuri de formare interna pentru noii angajati.

    Nu stiu ce soft “de-ti plang copii” ati vazut voi, dar atat timp cat clientii sunt multumiti si soft-urile se vand eu zic ca treaba se face bine (si vorbesc aici de clienti mari, nu de firme care vor un site).

    Costi, am inteles din prima ca vrei sa muti discutiile pe desprefirme.com. Nu inteleg insa ce mare avantaj ar aduce asta 😉

    Raspunde
    • Costi Aug 31, 2010

      Virgil, sunt si nu prea sunt de acord cu ce zici tu in legatura cu angajarea studentilor in firme. Un student care este slab sau foarte pregatit, dar care are “pile”, are intaietate in angajare spre deosebire de unul bine sau foarte bine pregatit, sau chiar daca are putina experienta. Cunosc foarte multe cazuri, stai linistit. Exista oameni care pe cartea de munca sunt incadrati ca programatori, dar ei lucreaza ca testeri sau document writer-i si cunosc foarte multe cazuri in Craiova. Cum de au ajuns asemenea oameni in firme incadrati ca programatori?
      Nu vreau sa mut neaparat discutia pe site-ul respectiv, ci doar stiu ca e un site de interes general in Romania care are rolul de informa despre locurile de munca din domeniile IT si nu numai. Astfel, un proaspat absolvent sau eventual candidat la un post dintr-un anumit oras, este mai bine informat in legatura cu jobul pentru care candideaza tinand cont si de parerea celor care au activat sau inca sunt angajati in cadrul firmei respective: daca sunt multumiti de jobul respectiv, procesul de intervievare, mediul de lucru, salariul etc., lucruri pe care nu ti le spune nimeni la interviu.

      Raspunde
      • Cristi Trohin Sep 24, 2010

        Treaba cu pilele depinde numai si numai de firma. La noi (Caphyon) se pot recomanda oamneni cunoscuti, dar daca nu corespund din punct de vedere profesional, nu sunt angajati. Si chiar am avut un caz cu cineva de la un coleg din familie, care a venit la interviu, dar nu a fost angajat pentru ca nu am considerat ca ne poate ajuta in vre-un fel. Deci nepotismele nu merg peste tot.

        Si inca ceva, ca sa clarific situatia firmei Caphyon: noi nu suntem o filiala a unei firme din afara. Firma este infiintata in Craiova cu capital 100% romanesc. Profilul firmei nu include outsourcing de nici un fel, ne bazam numai pe produsele dezvoltate de noi, adica nu depindem de nimeni, decat de vanzarile noastre. In afara de Syncrosoft eu nu stiu alta firma independenta in Craiova.

        Raspunde
  58. tilutza Oct 8, 2010

    @CostinTrohin Salut, am depus si eu CV-ul la Caphyon. Am auzit destule lucruri despre ea, si stiu ca lucrati in C++. Sunt interesat sa stiu daca se mai fac angajari, am multe proiecte pe C++. E un limbaj frumos care o sa ramana ca prima dragoste, insa piata m-a facut sa ma orientez catre C# si mai nou F#.

    Daca poti sa-mi faci o recomandare (bine inteles cu acces la cod), as fii recunoscator 🙂

    Numai bine,
    Contact: dan_300usus [@] yahoo com

    Raspunde
    • Cristi Trohin Oct 8, 2010

      Daca ai trimis CV probabil vei fi chemat la un interviu. Pe partea de C++ se lucreaza la produsul Advanced Installer, si ar fi bine sa citesti ceva despre modul de functionare al Windows Installer-ului. CV-ul in general trebuie trimis la jobs at caphyon dot com.

      Raspunde
  59. Serban Oct 8, 2010

    Am auzit ca ItSix angajeaza programatori seniori pe PHP. Exista firme in Craiova care traiesc din PHP?

    Raspunde
    • Virgil Oct 8, 2010

      Nu stiu nici o firma mare care sa traiasca din PHP. Poate exista firme cu cativa angajati care sa lucreze numai PHP dar eu nu am auzit de niciuna.

      Raspunde
  60. claudia Nov 22, 2010

    eu nu inteleg de ce merg patronii pe pile cand de fapt ies in pierdere. Nu inteleg iar de ce ne cer experienta cand nu ne angajeaza nimeni si suntem nevoiti sa citim in particular si sa invatam singuri programare daca intr-adevar ne place. Consider ca ar trebui sa ni se dea sansa de a demonstra ca putem,suntem capabili de a face ceva sau de a invata intr-un timp f scurt. Sunt multe persoane care au invatat programare singuri pt ca facultatile se cam fac degeaba si oamenii chiar se pricep insa……………pilele…………….. sunt mai importante decat competenta

    Raspunde
    • Clau Dec 17, 2010

      1. Un patron serios nu va angaja pe pile, ci pe competente.
      2. Daca nu ai experienta, va angaja unul care are (deci unul competent), pentru ca nici un manager de proiect nu va da pe mana unui junior un proiect care se livreaza unor clienti . Iar daca cel cu experienta intelege si ca e criza si cere mai putini bani decat ar cere in mod obisnuit, e ca si angajat.
      3. O firma , inainte de a da sanse absolventilor, trebuie sa faca profit. Angajatorul care iti plateste un salariu pe cartea de munca de 10 lei sa zicem, mai plateste taxe de inca aproape 10 lei. Deci tu ar trebui sa produci niste bani in firma respectiva care sa iti acopere salariul plus taxele + cheltuielile, plus inca ceva pentru firma (exemplu concret de la firma mea: daca vrei un salariu de 1000 euro luna, ar trebui sa produci soft cam de 3000 euro pe luna, adica vreo 36 000 de euro pe an. Nu crezi ca de banii astia ar trebui sa stii sa faci ceva cu adevarat?)
      4. Daca te vei baza pe ce ai invatat in scoala si nu esti autodidact, ar fi bine sa iti schimbi meseria. Pe de alta parte, daca crezi ca un tutorial de pe net reprezinta chintesenta programarii, ar fi bine iarasi sa iti schimbi meseria.
      5. Cunosc oameni foarte buni cu experienta de ani de zile intr-o tehnologie, care se considera medii in tehnologia respectiva, insa am dat si peste proaspat absolventi care nu stiau nici 1% din cei mentionati anterior, insa aveau trecut in CV la tehnologia respectiva “avansat”.
      6. In ultimii ani, calitatea absolventilor a scazut DRAMATIC.

      PS: Nu sunt patron, am insa ceva experienta in industria asta, si am participat la multe interviuri la viata mea(am fost de ambele parti ale mesei: angajator sau candidat).

      Raspunde
      • Mihnea Dec 17, 2010

        @Clau Sunt de acord cu tine dar,
        experienta NU este egal competenta (nu de fiecare data cel putin) … iar asta iti spun din experienta 🙂

        Raspunde
    • Cristi Trohin Dec 17, 2010

      @claudia
      In general firmele foarte mari cu capital strain nu risca sa angajeze oameni fara experienta. Insa firmele mai mici, si in general cele locale, angajeaza si fara experienta. Nu stiu la ce firma te-ai dus la interviu si au cerut experienta, dar sunt destule firme in Craiova care nu cer experienta ci doar bunavointa si potential.

      Raspunde
  61. Ronys Jan 8, 2011

    Din cate stiu eu exista si Promat. Poate da cineva mai multe detalii legate de ei?

    Raspunde
  62. asarpe Jan 20, 2011

    Update: Siveco – 4 angajati

    Raspunde
    • Virgil Jan 20, 2011

      Oare cat mai e pana la ziua in care Siveco va disparea din lista? 😀

      Raspunde
      • Clau Jan 27, 2011

        Nu are cum sa dispara Siveco. Cine sa mai faca soft prost si scump pentru stat?

        Raspunde
  63. Lavinia Feb 14, 2011

    As dori sa imi spune-ti si mie mai multe detalii despre Pirelli Craiova .In ce limbaje de programare se lucreaza , nivelul salariilor.
    Multumesc!

    Raspunde
  64. Vali Mar 2, 2011

    Caphyon – –
    Netdania ++

    Raspunde
    • Sorina Ghe. Mar 10, 2011

      Ce inseamna?

      Caphyon – –
      Netdania ++

      Chiar caut sa schimb job-ul. 🙂 Da detalii!

      Raspunde
      • Clau Mar 16, 2011

        Vrei sa lucrezi in meseria asta si nu stii sintaxa de post-incrementare si post-decrementare!!! Bafta!

        Raspunde
        • dan Mar 16, 2011

          O avea cupe mari.

          Raspunde
  65. dan Mar 10, 2011

    Probabil inseamna ca au plecat oameni (1) din caphyon, in timp ce la netdania s-au angajat.

    Raspunde
  66. DespicableMe Mar 10, 2011

    @sorina Netdania inca angajaza. Feel free to send a CV

    Raspunde
  67. Todi Apr 18, 2011

    Bai eu uneori ma intreb daca se merita sa lucrezi la o firma de programare.Sa luam exemplu Ubi, unde managerul are vreo 3000 euro salariu pe jumate de norma, ca el mai e angajat si la universitate unde mai are si de acolo vreo 2000 euro din diverse proiecte burse.Astia au 10 creiere, desi nu scriu o linie de cod si nu au scris in viata lor o linie de cod, bagati pe pile de tata socru alt mare profesor acolo, trecut prin facultate ca gasca prin apa, acum e samsar de sclavetzi aka programatori.Oare noi oamenii de ce acceptam sa fim prostiti in fata de sefi nostri ce se cred mari team leaderi cand de fapt ei sunt samsari.Eu credeam ca sclavagismu a fost abolit, dar vad ca ne reintoarcem tot acolo.Domnule Todi, ce parere aveti?

    Raspunde
    • dan Apr 18, 2011

      Nu ca ai merita vreun comentariu, dar parca nu ma pot abtine. Sa zicem ca nu e in stare sa scrie “o linie de cod” si nici n-a scris “in viata lui” o linie de cod. Pai si proiectele/bursele alea cine le coordoneaza?

      Presupun ca tot tata socru l-a bagat si la ubisoft? nu cred ca e treaba ta cati bani ii da ubisoft si nici pe cine se decid sa angajeze. Esti liber sa te duci sa-i convingi ca te descurci mai bine cu bani mai putini.

      Cat despre nepotisme, bine ai venit in romania. Dar de aici si pana la a afirma ca e incapabil.. e cale lunga.

      Raspunde
    • Mihnea Apr 18, 2011

      Se pare ca a cam degenerat discutia asta putin … parca era un ratat, tot student la automatica acum vre-un an parca, care avea un blog dedicat acestei probleme =).

      In alta ordine de idei, ma indoiesc ca facultatea de automatica din craiova controleaza Ubisoft, corporatie multinationala, cu board de actionari care iti taie putza daca pui manager pe unu fail … chiar si intr-o sucursala mica. Vezi tu … corporatistii astia se bazeaza destul de mult pe o mica chestie numita PROFIT.

      Raspunde
    • Virgil Apr 18, 2011

      In primul rand, eu vedeam aceasta lista ca un ajutor pentru cei care cauta sa se angajeze la firme de IT din Craiova si nu un loc pentru rafuieli personale. Va rog sa respectati acest lucru.

      Legat de nepotisme, am mai spus-o si o sa repet de cate ori va fi nevoie: am prieteni care lucreaza sau au lucrat la mare parte a firmelor din aceasta lista si toti s-au angajat pe propriile puteri, fara relatii. Nu suntem la stat, vorbim aici de firme private (unele chiar multinationale) care trebuie sa faca bani si in care o persoana fara competente nu ar rezista foarte mult. In plus, fiecare firma e libera sa dea ce salarii vrea oamenilor care ii aduc profit, indiferent ca acestia lucreaza 4-8-12 ore pe zi.

      Nu vreau sa iau apararea nimanui pentru ca nu stiu care e situatia la Ubisoft, dar daca cei de acolo sunt nemultumiti sunt liberi sa plece. Sunt destule firme care cauta oameni in perioada asta si nu gasesc.

      Raspunde
  68. Virgil Apr 20, 2011

    Pentru cei interesati, CS ROMANIA cauta in perioada asta developeri .NET, SQL si Web. Detalii pe http://www.c-s.ro/Careers/CareersHome.aspx

    Raspunde
  69. Cristian May 2, 2011

    Salut,
    Am vazut ca ITSix au inceput angajarile in Craiova.
    Am vazut aici vorbindu-se si de rau si de bine de ei.
    Ce credeti, se merita sa te duci acolo?

    Raspunde
    • Bogdan May 3, 2011

      Chestia asta cu vorbitul de rau sau de bine tine de relativitatea unei pareri personale.
      Presupun ca o firma NU va fi vorbita de rau atunci cand va oferi salarii comparabile cu cele din US sau Europa de Vest, si in care nimeni nu va munci deloc.

      Cat despre plecatul de la firme (respectiv datul afara cum am vazut ca se vorbea mai sus), pot aparea diverse motive/situatii: oameni care vor sa lucreze altceva, oameni care nu sunt eficienti si nu dau randament, oameni care termina proiectul sau contractul. Toate astea (si probabil inca vreo cateva) determina o dinamica normala a locurilor de munca.

      Cat despre “a merita” sa te duci “undeva”, cred ca problema e pusa putin gresit.
      In esenta, vei merge sa te angajezi la firma X dupa ce in prealabil ai aflat ce pretentii are de la tine, ce cauta respectiva firma, care este atmosfera, cadrul de lucru, oportunitatile si perspectivele pe care le ofera. Apoi vei vrea sa pui in balanta ce stii, ce poti si ce vrei tu si sa compari cu ce iti ofera firma in cauza.

      Si odata ce te-ai angajat, apoi te-ai angajat sa respecti niste reguli pe care angajatorul le impune, poate sa lucrezi 4-6-8-10 ore pe zi, te-ai angajat sa faci treaba serioasa, sa respecti si sa fii respectat.

      Iar daca in firma respectiva sunt oameni care nu au “murit” in aceste conditii, si au lucrat astfel 4, 6 sau 10 ani de zile, cu siguranta vei putea sa faci si tu asta.

      Mult succes!

      Raspunde
  70. rzv Jun 4, 2011

    Salut, mai stie cineva ceva de Siveco? Cum e munca la ei, in echipa mica? E la fel ca in Bucuresti?(unde ar fi cam de rau)

    Raspunde
    • pheonix Jun 22, 2011

      Siveco mai are 4 angajati in Craiova, echipa numai de .NET. Nu stiu daca angajeaza sau nu, dar cel mai bine , daca esti interesat, treci pe la sediul lor din Craiova si discuta cu ei.

      Raspunde
  71. Arthur Oct 29, 2011

    Acum 2 saptamani, am fost la un interviu la Ubisoft…. o nebunie totala, galagie in sala unde lucrau developerii(nici nu stiu ce cod se poate scrie in halul ala), nici nu puteai sa te concentrezi pe rezolvarea problemelor din test. Cred ca acolo sunt multi care se aduc intre ei si deja cred ca stiu subiectele cat despre ceilalti care invita la interviu sunt chemati ca sa arate celor de la bucuresti ca intr-adevar se fac interviuri serioase si uite cati pica…. Eu am lucrat si in alt oras dar mancatorie ca la Craiova nu am vazut pe niciunde. Nu se lucreaza in echipa, fiecare tine pentru el, de frica s anu fie dat afara.

    Raspunde
    • pheonix Oct 31, 2011

      Nu stiu cum e la Ubisoft, insa iti pot spune ca nu in toate firmele din Craiova este asa cum descrii tu. Nu tine decat de oamenii care lucreaza acolo sa faca un mediu placut de lucru, iar in unele firme chiar se intampla asta.

      Raspunde
  72. Nae Nov 6, 2011

    Deci sunt vreo 550 de angajati in domeniu IT.Din astia cred ca sunt vreo 400 probabil programatori, chiar sub.Ca sa intelegeti cum sta treaba, ca programator in craiova se moare da foame.Chit ca esti tatic in ceea ce faci, nu prea ai pentru CINE sa faci.Daca Einstein traia in Craiova murea un nimeni asta e cert.

    Raspunde
  73. parNae Nov 6, 2011

    Bre Naie, mananca mai putin daca mori de foame, sau cel putin vorbeste doar pentru tine. Oi fi matale frustrat dar asta nu inseamna ca toti suntem ca tine.
    Sunt si posturi bune si foarte bine platite in orasul asa, dar vezi tu… trebuie sa fii si bun in ceea ce faci, iar cum tu nici macar nu stii de existenta lor, am impresia ca nu ne-ai face mare paguba daca ai lua drumul Bucurestiului unde stim cu totii ca umbla caini cu covrigi in coada.

    Raspunde
  74. arthur Dec 4, 2011

    Nae vrea sa spuna ca un student sau proaspat absolvent nu isi poate gasi un job pe domeniul soft in Craiova, deoarece nu sunt firme care sa investeasca in oameni pana devin productivi, se cauta cu experienta si ca QA engineer sunt putine posturi. Parerea mea e ca si daca vrei sa faci voluntariat nu stiu daca gasesti. Sunt sigur ca programatorii buni castiga mult si in Cr si sunt multi care lucreaza pentru firme din afara.

    Raspunde
    • Rad Dec 4, 2011

      arthur: un student isi poate gasi foarte usor de lucru in Craiova (QA, developer). Totul e sa-si fi facut singur macar laboratoarele si proiectele, daca in afara de facultate n-are proiectzele personale.

      Raspunde
      • arthur Dec 7, 2011

        Apreciez ca esti optimist, dar da-mi exemple de asemenea firme? Cred ca sunt multi care vor sa se angajeze si chiar sa se lanseze in domeniul asta prin voluntariat.

        Raspunde
  75. arthur Dec 7, 2011

    Netrom impanzeste ziarele cu anunturile lor, acum fac angajarile prin agentie de recrutare Adeco…. cred ca nu se mai duce nimeni la ei. Un prieten de al meu a fost acolo sa se angajeze si ca sa primeasca un job pe QA a fost tinut in proba 5 zile fara nici un ban, apoi i-au spus ca tre sa mai vina inca 2 concurenti si stea in proba si dupa aceea isi aleg omul. Modul asta de selectie e numai la firmele de cartier.

    La chaphion te tine mai mult in proba, vin multi ii angajeaza si dupa ii trimite acasa, probabil vor numai seniori.

    Raspunde
    • pheonix Dec 8, 2011

      La Caphyon ajung destul de putini in proba. Trebuie sa treaca intai de interviu.
      Nu sunt angajati numai seniori, insa oamenii respectivi trebuie sa demonstreze ca sunt interesati sa isi faca treaba bine, ca se straduiesc si ca ii duce capul.

      Raspunde
      • arthur Dec 10, 2011

        Sunt putine firme in Craiova si de aceea isi permit sa angajeze numai spuma. Sa speram ca o sa vina si in Craiova mai multe firme adevarate, sa le scoata smekeria din cap pupincuristilor si programatorilor care se dau mari ca stiu multe.

        Raspunde
        • . Dec 10, 2011

          arther, stiu foarte bine situatia Caphyon, NetRom + a altor firme la care lucreaza colegi/cunoscuti.

          O vorba zisa de un recruiter de la o firma maricica din craiova si pe care am auzit-o si de la un prof: firmele nu cauta numai oameni geniali, cauta oameni muncitori (sarguinciosi?) si de echipa.

          Fara suparare, dar persoanele de care zici tu ca nu-si pot gasi un job in craiova – chiar isi doresc sa fie programatori, sau vor sa aiba o slujba, care-o fi – intamplator programming, dat fiind ca au absolvit cine stie cum ACE/informatica?

          Raspunde
          • arthur Dec 19, 2011

            Profii de care vorbesti tu, sunt praf, am pierdut 5 ani aiurea la ACE. In fiecare an am asteptat lucruri noi. Ei nu stau sa ne indrume spre cerintele pietii, sa ne puna sa invatam lucruri noi, sunt materii facute de acum 50 ani care se fac in continuare. Nu au proiecte cu firme unde sa puna studentul sa lucreze pentru ei. Daca stam sa despicam firul in patru cu profii din Craiova nu ne ajunge o zi.

            Asa ca faza cu laboratoarele, ca daca te duci, te si angajeaza Netromul sa nush ce alta firma, e o vorba spusa in vant….

  76. Despicable Me Dec 10, 2011

    Ce e aia firma adevarata ? Poti da un exemplu ?

    Raspunde
    • arthur Dec 19, 2011

      Firma adevarata: proiectele sa fie conduse de oameni capabili si responsabili, nu de niste pusti care nici nu stiu daca au terminat facultatea, nu au exp necesara, iau decizii in graba. O firma buna este Hella, care stiu sa faca un interviu si stiu ce sa ceara de la angajati.

      Raspunde
      • Despicable Me Dec 19, 2011

        Vezi tu, Hella nu face programare. Doar testare. Dai cu mouse-ul pe niste casute cu check-boxuri. Din ce imi zici tu o firma adevarata e definita de manageri si interviul de angajare si nu de proiectele pe care le face.
        Am asa o impresie ca esti putin cam “verde” in domeniul asta, si nu zic asta ca pe o insulta.

        Raspunde
        • arthur Dec 19, 2011

          Domnul meu, testare, QA, sau cum vrei tu sa ii zici e un domeniu vast. Nu oricine face testare, ca de alfel si programare. Testare nu inseamna sa dai numai cu mouse-ul si sa vezi ca merge, ci sa gasesti zeci de scenarii in care clientul s-at putea lovi. Asa ca mai citeste si tu niste almanahe si dupa aia vino sa postezi aici.

          Raspunde
        • anonim Dec 20, 2011

          Defapt, Hella face si programare, nu numai test. Mai exact C. Nu o programarea avansata ca orientata pe obiecte, ci o simpla programare procedurala care este totusi tot programare. Dar nu cred ca e important daca face sau nu programare, pe langa C se lucreaza mult si Matlab, simulink si altele. Deci mai usor cu observatiile daca nu stiti despre ce vorbiti.

          Raspunde
          • dezvoltator Jan 17, 2012

            Hella e varza.Mai intai dai testele tehnice si dupa ce le iei cu brio, te cheama sefu lor si incepe sa ti faca teoria chibritului si la final nu te angajeaza ca cica nu stii hard.Bataie de joc.Unde s-a mai pomenit sa faci aproape perfect la teste si dupaia sa o dea la intors.Sefu de la Hella e sla profesional.

  77. Serban Dec 19, 2011

    Revin cu un mini-sfat pentru toti cei care sunt la facultate (in special Automatica): incepeti cu un start-up, lasati-o moale cu facultatea, eventual faceti tot posibilul sa treceti dintr-un an in altul.

    Daca aveti o idee nu ezitati sa o puneti pe hartie dupa care sa o puneti online. Prezentati-o la cat mai multa lume, luati feedback. In 5 ani de zile cat dureaza Automatica puteti acumula experienta de business si online suficienta incat sa va descurcati mai departe pe cont propriu.

    @Virgil – pe langa ‘lista firme craiova’ poate ar trebui si ‘lista start-up-uri craiova’

    Raspunde
    • Despicable Me Dec 19, 2011

      Daca o lasa mai moale de atata, nu vad de ce s-ar mai duce. Mai bine sa stea acasa toti dupa liceu si sa faca start-up. Oricum facultatea e pentru fraieri. “Combinatiile e viitorul”. Sa fim o tara de patroni.

      Raspunde
      • Serban Dec 19, 2011

        @Despicable Me – tu poti sa alegi, ori stai 5 ani de zile la ACE (daca iti permiti bineinteles) si dupa aia te angajezi … ; ori incepi din timpul facultatii sa ai o activitate profesionala paralela (daca te tine bineinteles).

        ‘Patron’ este un cuvant destul de urat, iar a avea un start-up inseamna sa lucrezi in echipa … sa ai un commitment fata de tine si familia ta, pentru ca pornesti de la 0.

        Raspunde
        • Despicable Me Dec 19, 2011

          Pai prietene, intre ce spui tu acum si ce ai spus initial e diferenta mare. Una e sa ai o activitate profesionala in timpul facultatii, lucru de altfel laudabil, si alta e “lasati-o moale cu facultatea, eventual faceti tot posibilul sa treceti dintr-un an in altul”
          Eu personal nu o sa angajez niciodata unul care a trecut facultatea pe branci, cu chiu cu vai. Nu cred miturile astea urbane conform cu care scoala si experienta sunt 2 chestii diferite si vezi doamne “eu sunt foarte capabil si deosebit dar scoala e inutila si de aia am avut doar 5,6 si licenta am dat-o de vreo 2 ori. Nu imi inteleg “aia” geniul sclipitor. Bullshit. Daca ai avut 5,6 si ai dat licenta de 2 ori, tot ce imi spui e ca nu aveai ca cauta la facultatea aia si ca poate filologia si marketingul iti erau mai potrivite.

          Raspunde
          • Dan Jan 6, 2012

            @Despicable : Aiurea, cred ca nici nu esti in situatia sa poti sa angajezi tu pe cineva. Chiar nu are legatura cu ce nota iei licenta sau de cate ori ai dat-o. Indiferent de pozitia deschisa, fiecare candidat va fi supus unui test / interviu, in urma caruia se va stabili daca are cunostiinetele necesare pentru ai fi angajat.

            Problema, acum, este ca nu mai sunt atat de multe companii dispuse sa angajeze tineri absolventi cum era in perioada 2006-2008.

            Facultatea nu trebuie neglijata, dar nici sa i te dedici intr-u totul. Mult mai important este ca in timpul facultatii sa obtii o oarecare experienta in domeniul in care vrei sa lucrezi.

            Vorbind ipotetic, ca totusi ai fi pus in situatia in care sa poti decide pe cine angajezi, ce ai alege?
            1. unul care a terminat cu 10 facultatea
            2. unu care a terminat cu 6, si are 1-2 ani experienta.

            Bafta,
            Dan

          • Despicable Me Jan 6, 2012

            Pe ala cu 10 si trecut de interviu vs. pe ala cu 6 si trecut de interviu.

  78. Serban Jan 3, 2012

    Am mai gasit urmatoarele startup-uri din Craiova:

    http://www.hipgnosis.ro/company.html
    http://www.skyce.ro/contact.html
    http://tier.ro/
    http://www.solvusoft.com/

    Descrierile companiilor le gasiti la adresa http://pinpoint.microsoft.com/ro-RO/companies/search?q=&fcity=craiova – unele dintre ele sunt funny.

    Raspunde
  79. arthur Jan 3, 2012

    Thanks Serbane, foarte bune reperele.

    Raspunde
  80. Rad Jan 4, 2012

    Legat de chestia asta cu startupuri si trecut anii pe branci – sa zicem ca reusesti cumva sa copiezi la toate examenele, sa prezinti proiectele altora etc si te angajezi la un start up. Fiind un om cu liceu care stie sa scrie un loop, o sa inveti meserie de unde? de pe tutoriale si clipuri de-ale indienilor? nu cred ca te plateste cineva ca sa astepte dupa tine sa citesti la serviciu despre paradigme, structuri de date, algoritmi, protocoale etc pe care trebuia sa le stii de la scoala.

    Parerea mea e sa nu te angajezi, decat daca chiar trebuie, si chiar si atunci prin ultimii ani de facultate, dupa ce ti-ai batut capul cu absolut toate materiile. Daca dispare startupul caruia te-ai dedicat, nu ramai fript ca tu ai lucrat doar.. fox pro sau pascal si doar asta stii. Sau poate te saturi de startup: produs, conducere, colegi etc si vrei sa pleci: ce faci? pai altceva nu mai stii, stai acolo si inghiti. Sau poate ai noroc si mai gasesti o companie folosind fix tehnologiile de la startupul tau.

    In facultate lucrezi cu o mie si-una de tehnologii si platforme, te confrunti cu probleme, cauti rezolvari, toate astea contribuie la a-ti oferi incredere in tine si in faptul ca daca apare o problema, poti sa-i gasesti o rezolvare, ca nu te dai batut si zici “las’ ca vad io de la cine copiez”.

    Raspunde
    • yoyo Feb 28, 2012

      Bine zis Rad. Se vede ca ai trecut prin asta. Iar ultimu paragraf e beton, pe bune . Voi nu aveti idee cati oameni trec prin facultate doar ca sa se dea bine pe langa cate unu care se zbate acolo sa priceapa . Daca din sutele de studenti care intra in facultate de informatica (indiferent care) ies 10% programatori , da programatori nu designeri (in cazuri rare de altfel), nu testeri sau mai stie eu ce prostii, e totusi bine.

      Raspunde
  81. Barbu Mar 8, 2012

    Poate sa imi spuna si mie cum sta treaba la Redline ?

    Raspunde
  82. Ada Mar 16, 2012

    Hey. O alta firma de IT din Craiova care are vechime si un portofoliu destul de ok de clienti (din toata tara) este Aflux (www.itsg.ro).

    Raspunde
  83. Petrol May 24, 2012

    Buna ziua Domnilor!
    V-ati gandit vreodata ca orice soft, program, aplicatie, – hai sa-i zicem “produs” – la care dumneavoastra va aduceti contributia trebuie cumparata de cineva? V-ati gandit ca firmele la care lucrati desfasoara o activitate intensa de identificare potentiali clienti? Interesant, nu? Cei care nu sunteti multumiti de nivelul veniturilor de ce nu cautati clienti? De ce nu identificati nevoi pe care sa le satisfaceti prin intermediul unui produs? Ma scuzati, nu am intentia sa dau lectii dar unii dintre dumneavoastra nu stiu ce inseamna aceste activitati….. In ceea ce priveste nivelul de pregatire al absolventilor…. si ce trec ei in CV….. poveste lunga….. Vrem sa angajam absolventi sau studenti! Si nu cerem sa fie experti! Sa aiba cunostinte de baza, repet DE BAZA, sa aiba atitudine si potential. Nu am gasit, pana acum!

    Raspunde
    • Marean Oct 14, 2012

      Daca te-ai nascut in Craiova, ai face bine sa-ti iei desaga la spinare pentru ca nu te-ai nascut la locul potrivit :).Singura amanare pe care trebuie sa o faci e pana inveti o limba straina 🙂

      Raspunde
  84. firme it Jun 10, 2012

    re Petrol.

    Nu ati gasit pentru ca marea majoritate a absolventilor cu potential sunt angajati inca din timpul facultatii la firme cu renume.

    Raspunde
    • Rad Jul 19, 2012

      Iti dau dreptate. Majoritatea studentilor nici nu stiu ca si-ar putea gasi de munca in Craiova. Daca nu vedeam lista lui Virgil, poate acum ambalam produse-n auchan.

      Majoritatea se grabesc sa se angajeze inca din facultate, sa nu cumva sa piarda startul dupa absolvire, la prima firma care-i accepta, nestiind ca mai sunt inca N firme la care ar putea lucra.

      O MARE vina o au profesorii din facultati.

      Raspunde
  85. Chris Sep 14, 2012

    poate va este util candva, comentarii despre firme: http://www.undelucram.ro

    bafta !

    Raspunde
  86. werden Apr 1, 2013

    Exista vreo sansa de angajare pentru cineva care are cunostinte medii de Java Standard Edition? Si care ar fi acele firme din Craiova?

    Raspunde
  87. george Jun 5, 2013

    Am fost la un interviu la Redline acum ceva vreme si as vrea sa stiu cum este acolo…. Poate sa imi spuna cineva cum sta situatia acum acolo avand in vedere ce s-a intamplat cu ceva timp inainte?

    Raspunde
  88. Petre Jun 13, 2013

    George daca esti junior si vrei sa inveti cate ceva poti sa te inrolezi la Redline Communications……daca esti middle sau senior iti recomand sa cauti in alta parte. Cea ce vreau sa spun ca in alta parte poti creste mai mult (profesie+bani).

    Raspunde
  89. Ioana Nov 20, 2013

    Eu sincer cred ca nu este important orasul in care locuiesti, daca vrei sa iti gasesti un loc de munca bun nu conteaza foarte mult daca ai experienta sau nu, conteaza sa iti doresti sa muncesti, sa iti placa ceea ce faci, sa ai potential si sa te ti de treaba!

    Raspunde
  90. daniel Dec 8, 2013

    De Ates Networks stie cineva ceva ? Au proiecte ? salarii ? nivel de profesionalism ?

    Raspunde
    • Claudiu Dec 13, 2013

      Exact, chiar am vrut sa intreb si eu de Ates Networks. As vrea sa stiu mai multe detalii despre ei, tot asa: proiecte, profesionalism, colectivu, increderea in firma, salariul!!!! Stie cineva ceva despre ei?

      Raspunde
  91. Virgil Dec 16, 2013
  92. Claudiu Jan 23, 2014

    Mai exista si Emag-> Centru de Dezvoltare Software, anu trecut(2013) au deschis aici un office. Trebuie updatata lista de la inceput.

    Raspunde
  93. Doru Feb 12, 2014

    In Craiova exista companii care angajeaza programatori care nu au experienta la alte firme? De exemplu daca cunosti Java Standard Edition nivel intermediar iar JSP, servleti, Spring, Hibernate nivel inceptator sunt sanse sa te recruteze cineva?

    Raspunde
  94. Claudiu Mar 18, 2014

    Scrieti si voi despre firmele de IT din Craiova aici: http://www.undelucram.ro/
    1. Pareri
    2.Mediul de lucru
    3. Potential de dezvoltare in firma …etc

    E bine sa comentam despre firmele de aici sa stie toata lumea si pe cele bune si si pe cele rele.

    Raspunde
  95. alin Aug 14, 2014

    am si eu o curiozitate 🙂 este vreo firma in craiova care accepta sa ia studenti sa ii invete( un fel de practica ) care au un nivel mediu de C++ si care isi doresc sa invete in domeniul si dupa un anumit timp de facut practica la ei de exemplu 6 7 8 luni sa ii si angajeze? nu ma intereseaza salariul…vreau doar sa invat sa programez si am nevoie de o firma cara sa ma poata ajuta sa invat si sa fac munca in folosul firmei ca semn de rasplata pentru ajutorul acordat m-ar interesa 🙂

    Raspunde
    • Sergiu Oct 24, 2014

      Da, exista :). La IT SIX exista cel putin 3 programe de training destinate studentilor,doua orientate pe programare si unul pe testare. Cele doua programe orientate pe parte de programare sunt : Software Engineering Academy -pe perioada vacantei de vara, orientat pe principii generale de programare ( C++/ .NET/ Java) si Web Development Academy (HTML/CSS si JavaScript), undeva in primavara, dupa ce incepe semestrul 2. Mai multe informatii gasesti la IT SIX pe site.

      Raspunde
  96. Cetatean Nov 29, 2015

    Sa intraznesc sa cer o actualizare acestei liste?

    Raspunde
    • Virgil Dec 3, 2015

      Eu as actualiza-o cu cea mai mare placere insa am informatii doar de la 2-3 firme 🙁

      Raspunde
      • Ego Aug 17, 2016

        Vreo noutate despre alte firme de IT care vin sau doresc sa vina in Craiova? Se vehiculeaza Enea, are cineva mai multe detalii?

        Raspunde
        • Claudiu Oct 11, 2016

          Chiar recent, cei de la Enea au deschis sediu. Hai sa le uram succes in Craiova sa evolueze ca in felu asta atrag si alte firme multinationale. In afara de Enea, iquest si hella noi nu avem multinationale.
          Itsix, Netrom astea nu-s multinationale, sunt pur si simplu locale sau gigi-softuri cum le mai numesc eu.
          Multinational inseamna sa ai sedii deschise cu anagajati(si asta cu Bold) in mai multe locatii fie din tara, fie din strainatate. Nu inseamna multinatioanala daca faci soft pt nu stiu ce alt gigisoft mic din alta tara.

          Raspunde
  97. Mihaela Feb 20, 2016

    Hello, vrem si noi pe lista asta:

    http://tinytech.ro/

    Raspunde
  98. Cristi Feb 24, 2016

    salut, daca se poate am si eu doua update-uri:
    1. BATM nu mai exista. Am fost printre ultimii angajati plecati de acolo.
    2. Sunt la o firma noua (din 2014) numita C-Scale Software https://www.c-scale.ro . Momentan suntem 8 oameni.

    Raspunde
    • Cristi Jun 27, 2017

      Salut Virgil,

      Poti, te rog, sa ne adaugi si pe noi in lista?
      Intre timp am mai angajat doi oameni si ne-am facut 10.

      Raspunde
  99. Claudiu Sep 15, 2016

    Am lucrat aproape la fiecare firma de It din Craiova si astea nu se pot numi firme de IT. Pur si simplu sunt ceva care sa exista acolo, sa fie numarat. Se intra numai pe pile si recomandari, fiind acolo, stiu ca veneau oameni foarte pregatiti si ii respingeau pur si simplu, le era frica cred ca erau mai destepti ca ei. Se munceste la norma, trebuie sa faci si sa stai numai cu “DA SEFU” de parca ai fi ultimu om. O alta chestie este ca daca intra pe minus si pica un proiect, gata te si dau afara. Pur si simplu esti vazut doar ca o resursa. PS:nu va mai pierdeti timpu si bataie de cap pe la firmele din Craiova, plecati in Bucuresti sau Cluj. Acolo chiar o sa fiti respectati si nu va trage nimeni la raspundere.Posibilitatile de dezvoltare sunt enorme, nu stai de vorba cu orice pulifrici care e manager si vine sa-ti spuna ce sa faci!

    Raspunde
    • x Oct 6, 2016

      Claudiu, la ce firme ai lucrat tu in Craiova/Bucuresti/Cluj? Daca tu ai avut doar esecuri in Craiova si “succesuri” in Bucuresti, nu inseamna ca nu avem IT in Craiova. Ca sa nu mai vorbim ca multe firme din Craiova sunt prezente si in celelalte orase din tara.

      Raspunde
      • Claudiu Oct 7, 2016

        Pai obisnuitele firme: ITSix, Netrom, Sintec, Caphyon(aici cei mai frustrati oameni). Acum sunt mult prea departe ca sa mai dau nume unde lucrez, ci nu conteaza asta. Si nu e vorba de esec. Esecul este un mod de a evolua si a avea succes! Am vrut sa punctez ca acum pot sa fac o comparatie cum este sa lucrezi la o corporatie unde esti respectat si cum este sa lucrezi in Craiova. IT-ul in Craiova se face in alt mod. Ma refer la modu in care se face si cum esti privit in firmele de aci. Nu poti sa-ti pui o idee sau ceva,ca automat esti luat la ochi rai, nimic nu e transparent. Esti provit doar ca o ultima resursa, nu conteaza ca esti bun sau nu. Se lucreza numai intr-un stres fara sa fii respectat pt ce faci pt ei. Ei se cred buricu pamantului si angajatii sunt priviti ca ultima resursa. Nu am mai suporat si am plecat cand vedeam cum sunt oamenii priviti si ne-respectati. Eu nu am acceptat asta. Munca multa bani mult prea putini, respect 0!!!
        De asta am zis ca nu se merita si cine vrea IT la un alt nivel sa plece in alta parte, in alte centre din RO sau chiar in alta tara.

        Raspunde
      • Claudiu Oct 10, 2016

        Pt cel care administreaza comentariile: de ce blochezi comentariile postate si lasi doar ce-ti convine tie? Deci, lucrezi cumva pt una din fimele de it specificate mai sus. Lasa punpincureala si pune comentariile. Da alea negative, lumea trebuie sa stie ce fel de firme sunt prin Craiova. Credeti ca daca nu le lasati voi aici, lumea nu stie. Din contra ele sunt postate si pe linked in sau alte site-uri speciale de asa ceva.

        Raspunde
        • Virgil Oct 10, 2016

          Caludiu, nu am blocat niciodata vreun comentariu. Dupa te uiti la data cand a aparut ultima postare pe acest blog o sa iti dai seama foarte usor ca nu prea ma mai ocup de el, din aceasta cauza intarzierea cu care apar comentariile. Sorry.

          Raspunde
          • Claudiu Oct 11, 2016

            Multumesc, Virgil. Am observat ca blogu numai este updatat. Macar sectiunea asta cu firmele deIT-ul mai updateaz-o din cand in cand. Recent au deschis un centru in Craiova si cei de le Enea, deci poti updata lista.

  100. gica Oct 27, 2016

    La Redline iar sunt disponibilizari masive. Se intampla la fel ca in 2010. Nu merita sa te angajezi acolo si sa afli peste cateva luni ca nu mai au nevoie de tine si te dau afara fara nici o problema.

    Raspunde
  101. Tiberiu Dec 15, 2016

    Virgil, poti sa adaugi si firma Stand By Soft: http://www.rationalplan.com/

    Raspunde
    • Virgil Dec 16, 2016

      Am adaugat.

      Raspunde
  102. stefanpopescu Dec 17, 2016

    Au mai intrebat si predecesorii mei: Ce puteti spune despre Ates Networks? Sunt ok, mediul de lucru, conditii pentru developeri experimentati? Sunt cunoscuti pe piata? Eu programez in mobile telecom si ma intereseaza Ates Networks 🙂

    Raspunde
    • x Feb 8, 2017

      La ates e mult de munca, salarii mici, recunostinta zero. Se lucreaza peste program, cateodata si sambata, fara recuperarea orelor suplimentare. Este insa o firma buna pentru incepatori pentru ca li se ofera ocazia sa invete.

      Raspunde
  103. Ymens Feb 2, 2017

    Ymens este o firma de cloudsourcing http://www.ymens.ro. Suntem 5.

    Raspunde
    • gica Sep 6, 2017

      In spatele Ymens este Sebastian Ghita si firma mama este in procedura de faliment. Nu as recomanda nimanui sa se angajeze in firmele obscure ale lui Sebastian Ghita.

      Raspunde
  104. Adrian Feb 9, 2017

    La Sintec sunt in jur de 230 (Sursa: HR)

    Raspunde
    • MIhai Apr 3, 2017

      Cum e la Sintec? As dori cateva detalii. Ma bate gandul sa merg la ei si nu stiu exact ce si cum.

      Raspunde
      • Adrian Apr 14, 2017

        Nu am idee, eu am fost doar la interviuri (Automation si QA)

        Raspunde
  105. Adrian Apr 28, 2017

    Libra are 22, Softelligence 20

    Raspunde
  106. adi May 1, 2017

    uite alta firma din craiova
    http://www.sync.ro/contact.html
    SyncRO Soft SRL, str. Remus, nr. 5A, Craiova, RO-200082, Romania

    Raspunde
  107. Adrian Jun 30, 2017

    La Ubisoft sunt in jur de 40

    Raspunde
  108. Adrian Aug 31, 2017

    Softelligence are 30 de angajati

    Raspunde

Trackbacks

  1. First Post Title | #OpenCoffee Craiova
  2. Microsoft intentioneaza sa deschida o filiala in Craiova | La Virgil .ro

Adauga un comentariu

Nume (obligatoriu)

E-mail (obligatoriu, nu va fi publicat)

Website (optional)