In noiembrie 2008, la ultima intalnire a bloggerilor din Craiova, s-a iscat o discutie aprinsa cu privire la conditiile din Spitalul Judetean de Urgenta. Profitand de prezenta managerului spitalului (Cristina Calangiu), toti cei care au avut experiente neplacute in spital si-au spus problemele. Am ramas atunci cu promisiunea ca vor fi montate cutii pentru reclamatii in spital, dat fiind faptul ca nu se pot lua masuri impotriva angajatilor fara o reclamatie oficiala. In februarie 2009, au fost montate cutiile respective.
Luna aceasta, la aproape un an de la intalnire, am ajuns prin spital iar cutiile au fost intr-adevar montate, cate una pe etaj in holul principal. Din pacate, cele care nu au fost inca sparte contineau doar linguritele de la cafelele servite pe palier. Sunt convins ca vedeam si pahare daca ar fi incaput.
Practic a trecut un an si nu s-a schimbat aproape nimic. Spun aproape pentru ca daca ar avea loc din nou o intalnire, nu am mai avea cum sa-i reprosam managerului ca este complicat sa depui o reclamatie. Ar spune ca nu e vina ei si ar avea dreptate.
*poze nu am facut pentru ca nu am avut camera la indemana
Imi amintesc ca propusesem sa le facem afisele pentru reclamatii s.a.m.d. Dar se pare ca doar cu asta ne-am ales…Oricum, nici romanii nostri nu au foarte bine intiparita in memorie ideea de reclamatie… Mai bine tac din gura! E trist…dar cam asta e mentalitatea noastra!
Pana la urma este buna si metoda cu politia. Cred ca doctorita Goga o duce mai rau in arest decat daca ar fi fost mustrata de conducerea spitalului.
@Dan: Corect, dar nu sunt toate cazurile de competenta politiei. Daca o asistenta nu-si face treaba cum trebuie (presupunand ca nu pune in pericol viata pacientilor), atunci doar conducerea spitalului poate lua masuri.
Sunt convins ca nu s-ar fi luat cine stie ce masuri nici daca ar fi existat acele reclamatii, dar eu am vrut sa subliniez inca o data lipsa de civilizatie a unor oameni.