Joi, 5 Martie 2009

OrangeSaptamana trecuta am primit un telefon de la Orange, in care eram anuntat ca pot beneficia de niste reduceri, pe baza faptului ca sunt un client fidel (vreo 5 ani vechime parca) si nu am avut niciodata probleme cu plata facturilor. Trebuia doar sa fac un drum pana la sediul Orange pentru a afla mai multe detalii.

In mod normal nu as fi pierdut timpul cu oferte de genul asta, dar pentru ca vreau sa-mi schimb telefonul, am zis sa le fac o vizita, poate da norocul peste mine tocmai acum. Din pacate, s-a dovedit ca nu a fost decat o noua incercare de a mai scoate niste bani de la clienti. Sa va explic de ce.

Orange a lansat de ceva vreme noi abonamente cu minute incluse la 6, 8 si 9 euro. Deoarece eu am deja un abonament, unul mai vechi de 3 euro, mi-au oferit posibilitatea de a beneficia de noua oferta sub forma de optiune. Pe langa asta, as avea o reducere de 50% la pretul optiunii in primul an. Daca as alege optiunea de 8 euro, ar trebui sa platesc in primul an 3 euro (abonamenul) + 4 euro (optiunea), in total 7 euro. Pare interesant la prima vedere, nu?

Semnele de intrebare au aparut atunci cand am facut calculul pentru al doilea an: 3 euro (abonamentul) + 8 euro (optiunea), adica 11 euro. Asta inseama ca eu voi plati 11 euro lunar, fata de o persoana care isi face acum un abonament nou si va plati, si acum si peste un an, tot 8 euro pe luna.

In conditiile astea, avantajul pe care il am eu ca si client cu vechime, fata de un client nou, este zero. In plus, ajung sa platesc mai mult ca acesta doar pentru ca nu imi place sa-mi schimb numarul de telefon o data pe an.
Asta da oferta!

[sursa poza]

Tags: ,

1 Comentariu » la articolul “Orange Thanks Me”

  1. nemo says:

    super oferta la pret redus ;)
    asta inseamna marketing

Adauga un comentariu

Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>